Kosmetikos gamintojai. Tarp atsakomybės ir pelno

Kosmetikos gamintojai. Tarp atsakomybės ir pelno

Kosmetikos gamintojai. Tarp atsakomybės ir pelno

Rinkoje yra neįtikėtinai daug kosmetikos gamintojų – ir dar daugiau kosmetikos prekių ženklų. Daugelis gamintojų kuria net kelis jų. Tai visiškai nestebina, nes kosmetikos pramonė yra labai pelninga.

KODĖL DAR NAUDOJAMI PAVOJINGI INGREDIENTAI KOSMETIKOS GAMINIUOSE ?

KENKIANTI KOSMETIKA

Žvelgiant į daugelio produktų turinį kyla klausimas, kur yra atsakomybė už kosmetikos vartotoją? Deja, kosmetikos gaminiai dažnai nėra sukurti taip, kad būtų garantuotas didžiausio žmogaus organo – odos sveikumas. Kartais net priešingai. Daugeliu atvejų vienintelis tikslas yra maksimalus pelnas, kaip ir daugelyje ekonomikos sričių.

Tai vienintelis būdas paaiškinti, kodėl gamintojai vis dar naudoja tiek daug ingredientų kosmetikos gamyboje , kurie, kaip žinoma, kenkia odai ar net visam organizmui. Kodėl kosmetikos gamintojai nekeičia sudėčių irreceptų, nors yra akivaizdus žalingas poveikis? Atsakymas yra paprastas: tai labai sunku, kainuoja daug pinigų ir laiko, o kartais blogas poveikis vartotojui gali būti matomas iš karto.

Paimkime kremų kvapiklius/parfumus kaip pavyzdį. Vien atsisakius jų daugelis klientų gali nepirkti šio produkto. Arba žiūrėkime, kaip klientai paprastai pasirenka kremą: patepus kremo ant odos iš karto turi jaustis malonus pojūtis. Deja, tai pirmiausia pasiekiama naudojant odą sandarinančius silikonus arba mineralinius aliejus. O, ir kvapas turi būti malonus. Tai, kad kvepalai yra vienas iš 20 dažniausiai pasitaikančių alergijos sukėlėjų, staiga nebėra svarbus rodiklis.

AUKŠTAS KOSMETIKOS TOLERAVIMAS ATSAKINGAIS SPRENDIMAIS

Belico      BELICO atsako už savo, kaip kosmetikos gamintojo, atsakomybę. „BTB BioTech Beauty AG“ kompanija priklauso tiems nedideliems kosmetikos gamintojams, kurie ne tik daug dėmesio skiria savo produktų poveikiui, bet ir sveikatai bei tolerancijai. Dėl to kosmetikos kompanijos vystymasis tampa sudėtingesnis ir sunkesnis, tačiau naudingas ilgalaikiam odos grožiui ir sveikatai. Ir tai yra pagrindinė Belico specialistų priežastis stengtis kurti tik tai, kas naudinga odai.

        Kodėl Belico filosofija skiriasi nuo daugelio kitų kosmetikos gamintojų ? Be kelių priežasčių , viena pagrindinių yra tai, kad Belico yra šeimai priklausanti įmonė. Sprendimus priima savininkai, o ne darbuotojai, kurie pirmiausia turi atsiskaityti už didelius pardavimus ir pelną.

Būdama aistringa kosmetologė ir kosmetikos gaminių vartotoja, bendrasavininkė Stephanie von Lupin labai kritiškai stebi Belico produktų kūrimą. Tai iš dalies priklauso nuo to, kad ji pati yra turėjusi rimtų odos problemų. Nuo labai anksti kūrėja pradėjo domėtis teisinga odos priežiūra ir sudėčių analizavimu.

       Dėl šių priežasčių Belico garantuoja ne tik akivaizdų odos struktūros pagerėjimą, bet ir visų sveikos kosmetikos principų taikymą kuriant Belico odos priežiūros preparatus.

Autorius

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Susiję įrašai

Enter your keyword